Cennik wycieczek grupowych

1. ZANZIBAR W PIGUŁCE (Stone Town/Prison Island/Plantacja przypraw) 70$
2. MAŁPKI I DŻUNGLA – Jozani Forest/Paje/restauracja The Rock 65$
3. PŁYWANIE Z ŻÓŁWIAMI I ZACHÓD SŁOŃCA (pływanie z żółwiami/wioska rybacka Nungwi/Kendwa Rock – Rejs łodzią dhow przy zachodzie słońca) 65$
4. SAFARI BLUE 80$
5. WYCIECZKA NA MNEMBĘ 80$
6. ŚLADAMI NIEWOLNIKÓW (Stone Town/Muzeum Niewolników/Nocny targ Forodhani/Plantacja przypraw) 70$

Ceny dotyczą wycieczek grupowych. Na życzenie gości możemy zorganizować również wycieczki indywidualne z lokalnym polskojęzycznym przewodnikiem. Wycena na indywidualne zapytanie.

Najbardziej popularne pakiety

Pakiet 1: wycieczki nr 1+2+4 lub 5 205$
Pakiet 2: wycieczki nr 1+2+3+4 lub 5 260$
Pakiet 3: wycieczki nr 1+2+3+4+5 325$

Cennik dotyczy wycieczek w grupie z polskojęzycznym przewodnikiem i zawiera transfer z/do hotelu oraz wszystkie bilety wstępu. Ewentualne posiłki nie są wliczone w cenę z wyjątkiem wycieczki nr 5 (Safari Blue) i nr 6 (Mnemba), podczas których lunch w postaci owoców morza jest jednym z punktów programu.

Możliwy jest pakiet dowolnych trzech, lub czterech wycieczek – cenę podajemy na indywidualne zapytanie.

Dzieci do 12 lat płatność 50%. Dzieci do 3 lat gratis.

REZERWACJA

1. Potwierdzeniem rezerwacji terminu wycieczki jest wpłata zaliczki. Podajemy propozycję terminu, a po Państwa akceptacji wystawiamy rachunek, który jest jednocześnie voucherem na wycieczki. Pozostałą część należności rozliczamy na pierwszej wycieczce.

2. Przedpłata za wycieczkę (lub pakiet wycieczek) jest zaliczana na poczet pełnej opłaty podanej w ofercie.
– W przypadki rezygnacji z usługi na więcej niż 30 dni przed datą pierwszej wycieczki całość zaliczki zostanie zwrócona na konto podane przed klienta.
– W przypadki rezygnacji z usługi od 8 do 30 dni przed datą pierwszej wycieczki 50% zaliczki zostanie zwrócone na konto podane przed klienta.
– W przypadki rezygnacji z usługi na mniej niż 7 dni przed datą pierwszej wycieczki zaliczka nie zostanie zwrócona.

3. Gdy Klient opłaci całą sumę za usługę turystyczną, a jej realizacja nie dojdzie do skutku z winy Klienta, cała suma przepada. Wina Klienta to:
– nie stawienie się na miejsce zbiórki w dniu wycieczki
– stan upojenia alkoholowego lub innych środków odurzających Klienta uniemożliwiający udział w wycieczce.

4. Klient ma możliwość bezkosztowego przełożenia wykupionej usługi. W tym wypadku ma obowiązek poinformować o swojej decyzji najpóźniej 48 godzin przed planowaną datą wycieczki. Jeżeli będzie taka możliwość wynikająca z ilości dostępnych miejsc i harmonogramu data wycieczki zostanie zmieniona bez dodatkowych kosztów.